Oblečení Vám nepadne? Návod jak vrátit zboží zde

Oblečení Vám nepadne? Návod jak vrátit zboží zde:

Pokud se stane, že Vám zakoupený kousek nesedí, není nic jednoduššího, než že Vám nepadnoucí kalhoty vyměníme za jinou velikost, anebo model. Stačí nám kalhoty zaslat zpět spolu s dodacím listem (který Vám přišel v balíku společně s fakturou), na který nám napište, co Vám můžeme výměnou zaslat zpět – jestli jinou velikost stejných kalhot, nebo jiný model. Budeme rádi, pokud nám to dopředu napíšete i emailem, abychom na to byli připraveni a obratem Vám po přijetí vrácených kalhot zaslali jiné zpět.

Pro to, abychom mohli vrácené kalhoty přijmout zpět je jejich původní stav, musí mít na sobě původní visačky, nesmí být nošené anebo vyprané. Kalhoty vložte do původního obalu, pokud nějaký měly. Kalhoty zabalte do balíku tak, aby při dopravě nepřišly k újmě a zašlete nám je zpět na adresu uvedenou na faktuře.

 

Vracíte zboží přes Zásilkovnu? Je to jedoduché!

Připravte balík k odeslání dle postupu výše a napište nám, že budete zboží vracet přes Zásilkovnu:

  • my Vám napíšeme jedinečné 8 místné identifikační číslo, tzv. identifikátor
  • balík zaneste na jakékoliv podací místo záslikovny
  • obsluze nahlaste identifikační čísloZasilkovna Vertical
  • obsluha na základě čísla vytiskne štítek, nalepí jej na balík
  • balík následně vyzvedne kurýr Zásilkovny a doručí nám jej zpět

 

Vracíte zboží přes Českou poštu?

  • na připravený balík do pravého dolního rohu uveďte "Adresát:" a dodací adresu z faktury se jménem a názvem společnosti
  • do levého horního rohu uveďte "Odesílatel" a Vaše jméno s adresou
  • pokud využijete stejný obalový materiál, ve kterém jsme Vám zboží zaslali, slepte z něj původní štítek, pokud tam štítekZakladni_dvoubarevna_varianta_pruhledna_RGB (např. ze Zásilkovny) ponecháte, zvyšuje se riziko zatoulaní balíku
  • zboží nám odešlete z jakékoliv pobočky České pošty
  • o přijetí balíku Vás budeme informovat

 

Na vrácení zboží máte celých 30 dnů.

Zpět do obchodu